اداره کارگزینی هیأت علمی

  • شرح وظایف اداره کارگزینی هیئت علمی:
  • اخذ استعلام از دفتر حراست، تنظیم و صدور احکام انتصاب مسئولین اجرائی عضو هیئت ­علمی دانشگاه.
  • صدور احکام کارگزینی اعضای هیئت ­علمی ( تغییر ضریب ریالی حقوقی، برقراری حق اولاد، برقراری حق الزحمه سرپرستی،  انتقال، ماموریت، احتساب پایه، فوق العاده و غیره).
  • تهیه گزارشهای آماری اعضای هیئت ­علمی و تنظیم انواع گردشکارها و خلاصه وضعیت اعضای هیئت ­علمی جهت ارائه به مسئولین محترم دانشگاه.
  • جمع آوری اطلاعات، تنظیم مدارک و پرونده های اعضای هیئت علمی جهت طرح در جلسه های انتظامی بدوی، صدور صورتجلسه مربوطه، صدور ابلاغهای رای، دریافت تقاضاهای تجدید نظر و مکاتبات مربوط به هیأت تجدید نظر با سازمان مرکزی دانشگاه.
  • پیگیری گزینش عمومی اعضای هیئت ­علمی از دفتر گزینش واحد و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی.
  • مکاتبه با دانشکده ها در خصوص اعلام صلاحیتهای عمومی( قطعی/پیمانی) صادره از دفتر جذب هیئت ­علمی سازمان مرکزی.
  • برگزاری جلسات کمیته منتخب جهت بررسی و تصویب موارد ترفیع اعضای هیئت علمی، ارتقاء و تبدیل وضعیت استخدامی از قراردادی به رسمی آزمایشی و نیز رسمی آزمایشی به رسمی قطعی.
  • انجام کلیه مکاتبات مربوط به امور بورسیه ها، اعم از استعلام وضعیت تحصیلی از محل تحصیل، دریافت مدارک فراغت از تحصیل بورسیه ها، تقاضای استفاده از طرح خدمت و ... .
  • محاسبه و تنظیم جداول ساعات کاری روسا، معاونین، مدیران گروههای آموزشی و مدیران ستادی واحد جهت استحضار ریاست محترم واحد به طور ماهیانه.
  • ثبت مرخصی ها، غیبت ها و ماموریت های اعضای هیئت ­علمی دارای سمت اجرایی در کارتکس به طور ماهیانه.
  • بررسی بازخرید مرخصی سالیانه اعضای هیئت ­علمی دارای سمت اجرایی.
  • کنترل گزارشهای حضور و غیاب کلیه گروههای آموزشی دانشکده ها و تطبیق آن با لیست حقوق و مزایا به طور ماهیانه.
  • مکاتبه با دانشکده ها در خصوص ارسال به موقع گزارش حضور و غیاب اعضای هیئت ­علمی.
  • صدور انواع گواهی سابقه کار و گواهی اشتغال به تدریس برای اعضای هیئت ­علمی جهت ارائه به سازمانها و وزارتخانه ها بر اساس نیاز و درخواست.
  • بررسی و اقدام در خصوص درخواستهای تغییر وضعیت همکاری، انتقال، ماموریت و ... مربوط به اعضای هیئت­ علمی.
  • مکاتبه و ابلاغ آخرین تغییرات ماهیانه حقوق و مزایای اعضای هیئت ­علمی به امور مالی و ذیحسابی.
  • کنترل و تایید کلیه لیستهای مالی مربوط به حقوق و دستمزد اعضای هیئت ­علمی.
  •  تمدید تقاضای مرخصی بدون حقوق و ارسال آن به سازمان مرکزی پس از موافقت مسئولان واحد.
  • دریافت تقاضای مرخصی استعلاجی و انجام اقدامات مربوطه( قطع و برقراری حقوق و مزایای متقاضیان)
  • مکاتبه با سازمان مرکزی در خصوص بازگشت از مرخصی بدون حقوق اعضای هیئت­ علمی و همچنین مکاتبه با امور مالی در خصوص بازگشت از مرخصی استعلاجی.
  • ارسال درخواست وام های خرید مسکن، ضروری، صندوق ، ودیعه مسکن، اتومبیل و مابه التفاوت وام ودیعه مسکن به امور مالی.
  • برگزاری کارگاههای آموزشی ضمن خدمت ویژه اعضای هیئت ­علمی.
  • مکاتبات مربوط به تخفیف شهریه فرزندان اعضای هیئت ­علمی با سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی.
  • تهیه گزارش های مربوط به کارگزینی و مکاتبات موردی با سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی.
  • انجام تسویه حساب و محاسبه مطالبات اعضای هیئت ­علمی که به دلایل مختلف رابطه استخدامی آنان با دانشگاه قطع می گردد.
  • بررسی و پاسخ گوئی به سوالات و درخواست های اعضای هیئت ­علمی.

 

1395/2/18